REGULAMIN
REGULAMIN KORZYSTANIA Z KARNETU VIP W OBIEKCIE PLAY PARK
ZWANY DALEJ „REGULAMINEM”
Niniejszy Regulamin reguluje zasady zakupu i korzystania z Karnetu VIP oferowanych przez Morida sp.z.o.o sp.k. w obiekcie sportowo – rekreacyjnym, tj. Play Park w Koszalinie.
DEFINICJE
- Używanym w niniejszym Regulaminie sformułowaniom nadaje się następujące brzmienie:
a) „Karnet” – imienna karta legitymująca, upoważniająca do skorzystania usług w obiekcie
Play Park przez czas określony zależny od rodzaju zakupionego Karnetu.
b) „Posiadacz karnetu” – osoba, na którą został wydany Karnet, której dane widnieją na Karnecie.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin jest częścią Regulaminu Ogólnego obiektu Play Park (zwanego dalej „Regulaminem Ogólnym”).
- Zakup, otrzymanie Karnetu i posługiwanie się nim jest równoznaczny z akceptacją niniejszego Regulaminu oraz Regulaminu Ogólnego.
SPRZEDAŻ KARNETÓW
- Sprzedaż Karnetów odbywa się w kasie obiektu Play Park, znajdującej się w Recepcji, według cen wskazanych w aktualnie obowiązującym cenniku. Cennik dostępny jest w recepcji obiektu Play Park oraz na stronie www.playpark.pl/cennik.
- Posiadacz Karnetu może również otrzymać Karnet w formie prezentu od firmy Morida sp. z.o.o sp.k. wynikających z akcji promocyjnych.
- Zapłaty można dokonać gotówką lub kartą płatniczą w kasie obiektu Play Park.
- Zakupiony lub niewykorzystany karnet nie podlega wymianie na gotówkę.
- Przy zakupie Karnetu nie stosuje się innych promocji, aktualnie obowiązujących w obiekcie Play Park.
- Karnety wydawane są na 4 miesiące od daty wystawienia.
- Posiadacz Karnetu jest uprawniony do korzystania z usług Play Park w dniach i godzinach jego otwarcia. Informację o dniach i godzinach otwarcia obiektu Play Park znaleźć można bezpośrednio w obiekcie, jak i na stronie internetowej www.playpark.pl. Informacja o godzinach otwarcia udzielana jest też telefonicznie.
- Zakupiony Karnet po zatwierdzeniu transakcji nie podlega zwrotowi.
- Karnet upoważnia do korzystania z usług tylko nim objętych. W przypadku chęci skorzystania z usługi nieobjętej Karnetem należy dokonać zapłaty za usługę zgodnie z obowiązującym w obiekcie Play Park cennikiem usług.
- W przypadku niewykorzystania karnetu przez posiadacza w przewidzianym okresie jego cena nie podlega zwrotowi.
- Posiadacz Karnetu nie może udostępniać Karty osobom trzecim oraz korzystać z opisanych zniżek w celu odsprzedaży nabytych towarów.
- Morida sp. z.o.o sp.k. jest uprawniona unieważnić Kart VIP, tj. pozbawić uprawnień określonych w Regulaminie, w przypadku łamania przez Posiadacz Karnetu zasad Regulaminu.
ZASADY KORZYSTANIA Z KARNETU
- Z Karnetu może korzystać wyłącznie osoba, która wskazana jest na Karnecie, jako jego posiadacz.
- Przy wejściu należy okazać Karnet pracownikowi recepcji. Pracownik Recepcji jest uprawniony do zażądania okazania dokumentu tożsamości celem weryfikacji danych posiadacza Karnetu.
- Na Karnecie określony jest termin jego ważności. Termin ważności Karnetu można także sprawdzić w Recepcji Play Park.
- Karnetu VIP uprawnienie do:
a) nabycia raz dziennie (i jednorazowo) maksymalnie 2 biletów wstępu ze zniżką 20% w obiekcie Play Park,
b) nabycia raz dziennie (i jednorazowo) ze zniżką 20% potraw z menu Play park.
Z uwagi na fakt, iż Park nie określa w karnecie konkretnych dat i godzin, w których jego posiadacz może skorzystać z usług (zastrzega jedynie okres) Park informuje, że może odmówić wpuszczenia posiadacza karnetu, jeżeli korzystanie z Parku w danym momencie jest niemożliwe z przyczyn bezpieczeństwa (w tym przede wszystkim ilości osób korzystających w danym możliwości z usług lub gdy stan posiadacza wyłącza bezpieczne korzystanie z usług).
DZIĘKUJEMY ZA PRZESTRZEGANIE REGULAMINU I ŻYCZYMY MIŁEJ ZABAWY.